Скільки мусульман щорічно переходять в християнство?

У середньому, в одній тільки Африці кожну годину 667 мусульман приймають християнство. А на протязі року – близько 6 млн. мусульман стають послідовниками Христа, повідомив ще в 2006 році в інтерв’ю арабському телебаченню Аль-Джазіра лівійський ісламський вчений і директор навчального центру імамів і проповідників Корану шейх Ахмад аль-Ката.

На його думку, християнство на «чорному континенті» має величезну внутрішню силу, і, незважаючи на загрозу для життя, мусульмани відмовляються від своєї віри.

Існування цієї тенденції нещодавно підтвердив італійський соціолог релігії проф. Массімо Інтровіньє, який в 2011-2012 роках був представником Організації з безпеки і співробітництва в Європі (ОБСЄ) у боротьбі з расизмом, ксенофобією та дискримінацією.

Він підкреслив, що різке зростання насильства з боку ісламістів, який відбувається в останні роки в Африці (часто це відбувається там, де до недавнього часу життя була мирною і стабільною), має певну стратегію.

«Ісламісти вважають, що рішуча боротьба за те, чи буде світ мусульманським чи християнським, відбувається в Африці», – каже італійський вчений, і додає, що, оскільки «іслам вже програв цю битву, вони реагують на це бомбами».

Прагнення відійти від цієї релігії можна спостерігати і на інших континентах. Наприклад, російський православний вчений Роман Силантьєв, який вивчає іслам, вже кілька років тому підрахував, що на території колишнього СРСР у християнство (головним чином, у православ’я), перейшло майже 2 млн. мусульман.

Муфтій провінції Перак в Малайзії заявив, що, щонайменше, 250 тис. мусульман у цій країні представили свідоцтво про прийняття віри Христової. Британська газета The Times нещодавно написала, що майже 15% мусульман, які прибувають до Європи, стають християнами. У Франції в християнство переходить близько 15 тис. послідовників Аллаха на рік, при цьому близько 10 тис. – в католицтво, а решта – в протестантизм.

Збільшення числа мусульман у світі йде в основному за рахунок високої народжуваності в мусульманських сім’ях, в той час як зростання кількості християн йде в основному за рахунок хрещення дорослих.

Слід пам’ятати, що місіонерська діяльність в ісламських громадах формально заборонена, і часто навіть небезпечна для життя. Наприклад, арабська газета «Аль-Інсан аль-Джадіда» вважає «ворогом ісламу № 1» коптського священика Захарія Бутроса, який вів програму по американському кабельному телебаченню, аналізуючи «спірні» місця Корану (вчення про джихад, становище жінок, побиття камінням і т . д..). Він був звинувачений у масовому наверненні мусульман у християнство, серед іншого, в результаті своєї проповіді.

Цей священик та інші дослідники інакше ведуть свою критику ісламу, на відміну від багатьох західних людей, які обмежують свою діяльність лише тим, що засуджують політичні та соціальні аспекти релігії, часто з відтінком презирства, і навіть расизму. За словами коптського священика, ця форма критики ісламу є однією з причин незнання становища християн на Близькому Сході і в Північній Африці.

Це явище було також зазначено, американським вченим і перекладачем, спеціалістом арабської історії та мови Раймондом Ібрагімом. У статті в журналі National Review він зазначив, що «багато західних критиків не розуміють, що радикальний іслам можна зупинити, тільки запропонувавши замість нього теоцентричну концепцію».

«Вона може задовольнити духовні потреби, але ні в якому разі не намагатися зробити це за допомогою секуляризму, демократії, споживчого товариства, матеріалізму або фемінізму. «Правди» однієї релігії можуть бути оскаржені тільки в істині іншої релігії », – заявив американський вчений.

Католік.ру за матеріалами Wiara.pl