Голова німецької Євангельської церкви не вірить у демократію без Церкви

Голова Ради Євангелічної церкви в Німеччині Ніколаус Шнайдер вважає , що демократія без Церкви піддає себе небезпеці і виступає за політично активну Церкву.

Божественні закони, вимагають справедливості і миру для життя в людському співтоваристві, а не обмежуються лише прагненням до внутрішньої гармонії і спасіння душі віруючого, заявив Шнайдер газеті Die Zeit. Саме тому Церква, яку він очолює, налаштована на політичну активність. До цього кличе Євангеліє , переконаний він.

Себе Ніколаус Шнейдер політиком не вважає. “Я шукаю компроміси і не збираюся перемагати інших. Мене набагато більше цікавить шлях, по якому можна рухатися разом. Політик же повинен бути ” гострим ” , жорсткішим ” , – наводить його слова німецький портал Unternehmen – Heute.de.

У дискусії з приводу одностатевих шлюбів Шнайдер виступає за толерантність. Біблія , вважає він, не забороняє нам визнавати людей однієї статі, які люблять один одного. В той самий час він захищає стриману реакцію канцлера Ангели Меркель щодо питань гомосексуалізму. “Ми говоримо тут про найбільш інтимне . Відкрито міркувати про гомосексуалізм складно” , – переконаний голова Євангелічної церкви.

Церкви, на його думку, слід було б стосовно цієї теми закласти нові стандарти толерантності та висловити щось таке, що було б адресовано майбутньому, навіть якщо Церква як інститут відчуває себе зачерствілою.

У зв’язку з цим, Шнайдер закликає Церкву пробудити самосвідомість . Прориви для Церкви можливі тільки при новому погляді на Біблію, вважає він. Силу для майбутнього Церква повинна черпати не в світському організмі, а в Бозі. Церква могла б стати авангардом, оскільки вона водима Духом Божим, і завдання її – нести Божественне Слово через століття.

Торкаючись політики Церкви щодо сім’ї, Шнайдер підкреслює відмінності між протестантами і католиками. “У нас . Протестантів, ніхто не покладається на авторитет догми. З етичної точки зору – це істина, і в неї треба вірити .

Критично висловлюється Шнайдер щодо законів про богохульство. На його думку, найбільша проблема – це не паплюження Бога, а релігійно мотивований примус до насильства. Будь-яка держава повинна виступити проти проповіді насильства. Шнайдер категоричний противник таких проповідників, які, виходячи зі своїх релігійних переконань , безкарно закликають до вбивства іновірців.