Придумано спосіб транслювати рекламу прямо в голову
Німецька компанія Sky Deutschland і рекламники з BBDO представили інноваційний спосіб поширення реклами. У відеоролику, що демонструє страшнувату технологію, пасажири поїзда, притулившись головою до вікна, чують заклик завантажити додаток.
Подібне стало можливим завдяки ефекту “кісткової звукопровідності” (використовується в слухових апаратах, деяких навушниках і окулярах Google Glass) та спеціальному передавача від Sky, який передає вібрацію безпосередньо вікна.
Схема проста: втомлений пасажир тулиться до вікна головою і вібрації направляються від скла в його середнє вухо. Завдяки цьому створюється відчуття, що “таємничий голос” звучить прямо в голові. Крім того, хто притулився його ніхто не чує.
Представник BBDO Ульф Бріхсі (Ulf Brychcy) в інтерв’ю з BBC заявив, що, якщо в Sky Deutschland дадуть добро, впровадження даної технології в громадському транспорті почнеться дуже скоро.